۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷

استاندار گیلان: 

مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند

مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت مطالبه گری بر پایه انصاف و اخلاق گفت: مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در گره گشایی مشکلات مردم دارند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش محوری خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین محور اصلی کار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه اصلاح امور با نقد و مطالبه گری صورت می‌گیرد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پایه و اساس اصلاح امور و رفع چالش‌ها و مشکلات هستند.

وی با اشاره به نقش و مسؤولیت اجتماعی خبرنگاران در ابعاد مختلف افزود: خبرنگاران دارای مسؤولیت خطیر در جهت دهی افکار عمومی دارند.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف بیان کرد: گیلان خاستگاه مردمانی پاک، مؤمن، فاخر، انقلابی و تلاشگر است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های گیلان در قاب رسانه اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم زدن شیوا و رسا به خوب و بدهای استان به ظرافت خاص می‌پردازند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با آثارشان درست را به مسؤولان نشان دهند، افزود: مطالب خبرنگاران راه گشا برای جامعه است.

استاندار گیلان با انتقاد از اجتناب مدیران از پاسخگویی بیان کرد: مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند.

عباسی با اشاره به تلاش رسانه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اضافه کرد: دشمن با ابزار رسانه‌ای دنبال القا اهداف و اندیشه‌های ضد اسلامی خود هستند.

به گفته وی، اصحاب رسانه و خبرنگاران با تولید محتوای مؤثر و هدف مند چراغ روشن جامعه هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت مطالبه گری بر پایه انصاف و عدالت گفتاری بیان کرد: مطالبه گری رسانه‌ای با پیوست جهاد تبیین در چارچوب اخلاق و انصاف صورت گیرد.

عباسی با تاکید بر لزوم مستند گرایی در انتشار اخبار و اطلاعات اضافه کرد: اخبار و آثاری که منتشر می‌کرد بر پایه مستند باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به دانش رسانه‌ای مجهز شوند، افزود: عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان رضایت بخش است.

در این همایش از تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه بزرگ خبری استان گیلان تجلیل شد.

کد خبر 6188901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha